10/5/13

Στο αστυνομικό τμήμα η Ζέτα Μακρυπούλια


Για την περιπέτειά της με ένα φανατικό θαυμαστή της -που την παρακολουθούσε κάθε βράδυ- μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.


«Είχα διάφορους κρυφούς θαυμαστές στην ζωή μου. Είχα έναν που δεν τον είχα συναντήσει ποτέ. Μου έστελνε λουλούδια σχεδόν κάθε εβδομάδα. Προσπάθησα να μάθω ποιος ήταν, αλλά δεν τα κατάφερα. Μου έκανε εντύπωση γιατί ήταν πολύ ωραία λουλούδια και πάντα η κάρτα είχε και ένα βουλοκέρι. Ήταν πολύ ωραία στημένο». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια και ηθοποιός στα πλαίσια της εμφάνισής της στην εκπομπή «Όμορφος Κόσμος» του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Εκεί που επίσης θυμήθηκε μια άλλη, πιο τρομακτική, εμπειρία «Μου έχει τύχει κρυφός θαυμαστής με τον οποίον έχουμε καταλήξει στην αστυνομία. Αυτός με παρακολουθούσε κάθε βράδυ. Την έστηνε έξω από το θέατρο. Εγώ τότε δεν οδηγούσα, οπότε έπαιρνα ταξί και πήγαινα σπίτι μου. Και με παρακολουθούσε πάντα. Κάποια στιγμή φοβήθηκα και κάλεσα την αστυνομία. Αφού λύθηκε αυτό το πράγμα, το συγκεκριμένο παιδί συνέχιζε να έρχεται σε όλες μου τις παραστάσεις. Μάλιστα τον είδα μόλις προχθές».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Ζέτα Μακρυπούλια θυμήθηκε τα φλερτ που της έχουν κάνει στο δρόμο «Έχω ακούσει διάφορα στο δρόμο. Και χυδαία και ωραία και συνηθισμένα. Γενικά εμένα το φλερτ στην ζωή μου μου άρεσε πάρα πολύ. Μπορώ να σου πω ότι έχω φλερτάρει πολύ περισσότερο από ότι έχω κάνει σχέση»

Ενώ δεν διστάσε να αναλύσει ποιο είναι το μοιραίο λάθος που κάνουν στο φλερτ οι άντρες «Το μοιραίο λάθος σε ένα φλερτ είναι να είναι ο άλλος λιγούρης. Να μην υπάρχει λίγο τακτ, λίγο χιούμορ, μια διακριτικότητα. Επίσης με ξενερώνει το να έχει ο άλλος σιγουριά. Ξέρεις, ο άντρας, ο σίγουρος, ο γεμάτος αυτοπεποίθηση».